Sol·licitud de busca de documents
Sol·licitud de busca de documents
Sol·licitud de busca de documents
Si desitja sol·licitar documentació sobre antecedents administratius (p. ex.: cadastre, secció femenina etc.) haurà d'emplenar el següent formulari:
Web Form multiemail
Tractament de dades de caràcter personal
Tractament de dades de caràcter personal
- L'Arxiu del Regne de València utilitzarà les dades contingudes en este formulari per a l'exercici de les seues competències; tot això en compliment dels articles 13 i 14 del Reglament general de protecció de dades.
Les dades personals que es recapten per part de l'Arxiu del Regne de València, seran tractades respectant el que s'establix en el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016 (d'ara en avant, RGPD), relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'estes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE , i el que s'establix en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
- Segons la petició o documentació sol·licitada, l'Arxiu del Regne de València pot requerir l'ompliment d'algun altre imprés.
- És obligatori entregar un exemplar del treball en què es publiquen documents consultats.